Inte som planerat

Förra veckan åkte jag på vinterkräksjuka och det var ingen rolig historia. Jag höll mig isolerad så mycket det gick, vore ju en mardröm om tex Maja skulle få det som skulle med skolan till Romme på skidresa!😱

(null)

Men gick bra- hon mådde fint och hade en härlig dag med sina kompisar i backen.

Julia var hemma i helgen och vi sågs på måndagen innan hon åkte hem. Jag var smittfri sedan flera dagar och hade semester när det var sportlov.
(null)

Man kan inte låta bli honom!❤️
(null)

Sedan på tisdagen hände det ändå, Maja åkte på den förbannade kräksjukan! Huuur??
Så vår planerade resa till Belgien ons- fre fick ställas in och det blev ett riktigt sjuklov..

Igår lämnade jag äntligen huset och gjorde någonting roligt, Eric och jag åt lunch i stan på Eataly. Det brukar vara så fullt och stimmigt där men nu var det skönt sportlovstomt!

(null)

(null)

(null)
 
Erics bläckfisk ragu

(null)

Min pizza bianco med soltorkade tomater, zuccini och oliver. Så god!

Vi gick en sväng på stan, in på Nk och så hem igen. Riktigt mysigt!
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0