Händer inget och mycket

Veckorna rullar på och det händer inget särskilt. Men det är fel för det gör det ju visst!

Solen har hittat oss igen!
(null)

Uppsala har badat i ljus. Fullt på inomhus- uteserveringar.
(null)

Lansering av nya namnet på de två salongerna som blev en. Jag har fotat en massa bilder till hemsidan, jättekul!

(null)

Hej Nato! Stefan prickade in att vara i Stavanger när det blev klart. Fick hålla tal och det applåderades för Sverige.

(null)

Julia var hemma förra helgen, jag hämtade henne på Arlanda.
(null)

Svenska dammsugare - en får passa på!

(null)

Eric var med och hämtade Julia och sedan fikade vi ( Julia och Eric är galna i dammsugare , jag tog en flisa) och gosade med Caesar.

(null)

Ett förbaskat fikande. Eric ville prova att göra tiramisu. Den blev ok och nästa gång vet vi hur den blir perfekt!

(null)

Jag hade långfika med Marie, både frukost och fika faktiskt eftersom vi satt i 3,5 timmar..
Julia och Ole kom och hämtade mig och lämnade tillbaka bilen.

(null)

(null)

Så då bjöd jag ju dem på fika också…

(null)

Hemma har vi fotat och haft besök av ett företag för uthyrningen av huset i sommar när det bär av till Belgien.
(null)

(null)

Maja kan nu titulera sig regionmästare , typ Mellansverige och Stockholm, i franska!
Tävlingen heter International Language Competition och skolan kvalade till semifinalen där Maja låg i topp och fick representera skolan- och vann!🥇 
I april blir det därför dags att tävla på riksnivå i Malmö! 
Så himla roligt för Maja som kämpat med att få tillbaka ork och kraft efter magsjukan. Det ligger post covid bakom och gör allt så mycket tyngre med återhämtning.
Vi firade med sushi efter Majas önskemål. Den godaste från Vallathai här i Täby!

(null)

Annie Ahlqvist
2024-03-19 @ 09:55:53

Supergrattis till Maja! <3
Kram från moster!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0