Social januari

Egentligen är känslan att vilja gå i ide så därför har jag varit anmärkningsvärt social de senaste veckorna!😅
Jag träffade mina fina vänner och tidigare kollegor Camilla och Elisabeth på lååånglunch i gamla stan.

(null)

(null)

Min mat! Hemgjorda pastaknyten med ost och spenat och så tryffel…
(null)

(null)

En annan dag lyckades jag samla alla mina barn och åka in till stan och äta årets första semla!
(null)

Alla olika
(null)

(null)

Ett årskort på Täbys nya fina badhus inhandlades! ✅ 
(null)

Julianoch jag åkte till underbara Ulriksdal och plockade tulpaner. Snacka om energigivande!

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

Stefan och jag åt sopplunch i kyrkbyn med Ulrika och Jens. Länge sedan vi sågs!

(null)

(null)

Och nu i helgen firade vi Eric som fyllde 22. Eller, han lagade det mesta av middagen och jag gjorde efterrätt.
Cheesecake med duche de leche och kolapaj med lingon.

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)

Ovanligt socialt och en jädra massa fika.. Det där kortet på badet ska nog få användas nu..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0