Ljus i mörkret

Fy så trött jag är på vinter och mörker!
Här kommer några ljusglimtar i min tillvaro!

(null)

Min auktionsinropade Skultunaljusstake! Magisk!!

(null)

Täby simhall! Jag har köpt kort OCH varit där och simmat! Glömt hur härligt vatten är. Poolen var ju trasig i somras och vädret var skit. Badade bara en gång och det var på Söderöra i midsommar.
(null)

Apropå Söderöra så tog vi en sväng ut och tittade till huset i lördags. En av anledningarna var att det skulle vara fint väder. En bra anledning att få en dos sol.
(null)


(null)

Vi har på ön i ca en och en halv timme. Då hann vi ändå steka pannkakor av medhavd smet , sätta upp en lampa och se ett avsnitt av Solsidan!

(null)

(null)

(null)

Så mycket tjock is ute i skärgården!
(null)

Vackra gamla Riddarfjärden som tuffar på när det är is på vintern.
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0