Veckan som gick

Äntligen februari! De här vintrarna med mörkret och isen och slasket… finns inget positivt med det. Men nu blir det ljusare och veckan har solen visat sig.

På jobbet har jag hjälpt till att ta bilder till nya hemsidan. Kul! 
(null)

I Uppsala är konditoritraditionen stark och det är nu en massa olika semlor på de olika fina konditorierna.
(null)

De hade tur där hemma i tisdags när jag bar med mig banoffiesemlor hem från Gunterska.

(null)


I går åkte jag och Eric till Örebro för att städa ur hans lägenhet.
Bästa vännerna var bikarbonat och ättiksprit så var det rent och fint sedan! 
(null)

(null)

(null)

Eric bjöd på lunch på Tybble pizzeria efteråt och i full matkoma åkte vi sedan till mamma i Arboga för en liten visit.

(null)

(null)

Tänk så välkomnande det är med ett dukat bord! Allra helst när det är så här fint!
(null)


(null)

Det var glatt och trevligt och vis skymningen rullade vi hemåt.

(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0