Mio till veterinären

Mio ska ju kanske få bli pappa om det vill sig väl. Jag har varit med honom till en veterinär här i Waterloo. Först skulle han ögonlysas och det var cirkus 🎪 det!!
Han tänkte bara inte hålla huvudet stilla...
(null)

(null)

Som vi höll på.. ett tag på golvet till och med..
(null)

(null)

Nåja, ögonen verkade vara ok i alla fall. Efter det gick vi vidare med blodprov. Han var inte glad nu, hunden, besviken på världen.
(null)

(null)

Han var glad över att komma hem och att det var över.
Idag har jag också köpt fotbollsskor att ta med  ner till Eric i Spanien på torsdag. Storlek 46 har de inte i Spanien..
(null)

Idag fick jag också höra Maja spela med stråken på fiolen för första gången. Det lät helt ok. Hade väntat mig något hemskt gnissel men det där har hon känsla för.
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0