Hemma igen

Vi sa hejdå till Eric i måndags morse när han gick till skolan. Han pressade det mesta ur att bo nära skolan och gick upp kl 8.45. Han började 09.00...
(null)

Maja och jag tog en sista frukost på Granier.
(null)

Jag hade ett obligatoriskt seminarium mellan 10-12 så vi hängde kvar på hotellet . Bra timing att få till det måste jag säga! Heja distansstudier!
Vi tog sedan en liten promenad upp till papegojparken och satt där en stund och spanade på alla pippisarna. 🦜 🦜 🦜 
Med väskorna i släptåg blev det en kaffe för mig och mintmilkshake för Maja vid stranden precis nedanför tågstationen i Los Boliches.
(null)

Hejdå Spanien och hejdå Eric!
En hemsk flygresa senare landade vi i Bryssel.
En man intill satt och fes hela tiden och Maja som blivit förkyld fick jätteont i sina bihålor . 
Det var skönt att komma fram!
På flygplatsen väntade både Stefan och Mio på oss. Tror inte att det var tillåtet för Mio att vara där men så mysigt!
(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0