Hej Julia och hej Kaunas!

Nu är jag äntligen här! Det tog ett tag i taxin men till slut var jag framme vid hotellet i Kaunas.
När vi först körde in i Kaunas var det lite tråkig och grå stadsbild men när vi kom in mot själva staden var det riktigt fint.
Kaunas är Europas kulturhuvudstad 2022 och det byggs lite överallt inför det.
(null)

Incheckade på fina hotellet!
(null)

Mina fina, fina tjej!! Så galet stolt över henne!
(null)

I närheten ligger ett jätte-mega- stort och modernt köpcentrum som vi gick till. Utanför träffade vi två av Julias klasskompisar, från Schweiz och Kanada. 
Köpcentrumet var löjligt stort, här finns allt!
(null)

(null)

(null)

(null)

Massor av restauranger och caféer högst upp.
(null)

(null)

Ute fast inne. Snyggt.
(null)

Vi gick ut och tog en sväng på huvudgatan och slank in på en italiensk restaurang som Julia gillar. Jag förstår varför . Supergott , mysig miljö och billigt!
(null)

(null)

Vi tog en sväng till Julias studentlägenhet innan vi återvände till hotellet.
(null)

(null)

Nybyggt och stylat!
(null)

(null)

Här bor Julia, femte våningen fönstret längst till vänster på den ljusa huskroppen.
(null)

(null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0