21000 steg

Ja, vi har gått hit och dit idag och det är ju ingen stor stad..
(null)

Eric hade lektioner på förmiddagen och Maja och jag åt frukost och Maja tittade på väskor.
(null)

Vi mötte upp Eric på skolan, pratade lite med studentkoordinatorn, Liza, och sedan gick vi mot ferian.
(null)

En vända in till svenskbutiken där jag konstaterade att utbudet är långt bättre och billigare än i Waterloo..
(null)

(null)

(null)

Vårt mål var varuhuset Corte Ingles på andra sidan motorvägen.
(null)
 Här bodde Julia första månaderna hon car i Spanien. 
(null)

(null)

(null)

(null)
 Två nya mobilskal handlades, en till varje unge.
(null)

Det tittades på klockor.. alltid.
(null)

Köptes också..
(null)

Maja hittade en fin liten ryggsäck.
(null)

Frappucinos på Starbucks. Mycket rätt i en viss ålder. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Ett till köp som Maja var mycket nöjd med.
(null)

(null)

(null)

(null)

På kvällen , när Eric var tillbaka från sin fotbollsträning, gick vi till en libanesisk restaurang, Mezzenotte, som ägs av Erics kompis Nicoles föräldrar.
Jag älskar meze så mig passade det så bra. (null)

(null)

(null)

När vi skulle tillbaka till hotellet passerade vi lilla nöjesfältet. Ett hårt slag för Maja att inse att hon var för lång för aktiviteterna! För gammal vid elva års ålder helt enkelt!
(null)

Det är inte riktigt befogat med dunjacka som Eric har på sig... jag hade kortärmat..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0